Пошуковий запит: (<.>A=Даниляк Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Даниляк Р. Використання традицій народної педагогіки у вихованні школярів в умовах модернізації освіти [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Молодь і ринок. - 2014. - № 9. - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_9_25 Спрогнозовано модернізаційну парадигму у сучасній педагогіці та відповідно до її мети здійснено етнопедагогічне обгрунтування використання традицій народної педагогіки у вихованні школярів, що в освітянській практиці може забезпечити розвиток, самореалізацію, самозбереження особистості і спільноти.Обгрунтовано тезу про козацьку педагогіку як систему виховання, у якій збережено духовні цінності народу, досвід виховання, формування і навчання особистості у час підйому національного самоутвердження у період козацтва XVII – XVIII ст. На основі вивчення засад козацької педагогіки та реалізації їх в освітній практиці можлива консолідація українського суспільства, формування українця, який би поєднував у собі силу волі, високі морально-етичні якості, почуття патріотизму з фізичною міццю, витривалістю та вишколом. Реализована модернизационная парадигма современной педагогики и в соответствии с ее целью осуществлено этнопедагогическое обоснование использования традиций народной педагогики в воспитании школьников, что обеспечивает в образовательной практике самореализацию, самосохранение личности и общества. Обоснован тезис о казацкой педагогике как о системе воспитания, в которой сохранены духовные ценности народа, опыт воспитания, формирования и обучения личности во времена подъема национального самоутверждения в период казачества XVII – XVIII вв. На основании изучения основ казацкой педагогики и реализации их в образовательной практике возможна консолидация украинского общества, формирование нации, которая бы сочетала в себе силу воли, высокие морально-этические качества, чувство патриотизма с физической мощью, выносливостью и подготовкой.The article shows the modernization paradigm in modern pedagogy and according to its aim ethnopedagogical argumentation of the use of traditions of folk pedagogy while educating schoolchildren is made; that can provide the development, self-realization, self-preservation of personality and community in the educational practice.
|
2. |
Даниляк Р. Ідеї морального виховання молодших школярів у виховному полі кінця ХХ – початку ХХІ ст [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_31 Виявлено й обгрунтовано ідеї морального виховання молодших школярів на сторінках дитячих періодичних зидань у кінці XX - на початку XXI ст. Проаналізовано ступінь дослідженості проблеми морального виховання в її історико-педагогічному розвитку. Розкрито зміст і завдання процесу морального виховання молодших школярів у культурно-історичних обставинах досліджуваного періоду. Доведено, що проблема такого виховання цих школярів є особливо важливою у виховному полі кінця XX - початку XXI ст., а пріоритетним завданням сучасної початкової школи стає пошук ефективних шляхів і засобів їх реалізації, один із яких - широке використання виховного потенціалу дитячої періодики. Встановлено та проаналізовано засоби морального виховання учнів початкових класів на сторінках такої періодики досліджуваного періоду. Визначено шляхи удосконалення морального виховання молодших школярів засобами вітчизняної дитячої періодики.
|
3. |
Даниляк Р. Поняття "третього суб’єкта” творчої діяльності [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2013. - Вип. 663-664. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2013_663-664_21
|
4. |
Даниляк Р. Поняття релевантності та проблема вибірковості свідомості [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2012. - Вип. 602-603. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2012_602-603_5
|
5. |
Даниляк Р. Кореляція об’єкта і результату творчості [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Науковий вісник Чернівецького університету. Філософія. - 2011. - Вип. 563-564. - С. 240-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_fil_2011_563-564_46
|
6. |
Даниляк Р. Мова як структурно-змістовий компонент дитячого періодичного видання і засіб морального виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(1). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_1(1)__20
|
7. |
Даниляк Р. Знання вікових особливостей молодших школярів як основи професійних компетентностей вчителя початкових класів (до проблеми морального виховання) [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Молодь і ринок. - 2017. - № 10. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_10_17
|
8. |
Даниляк Р. Формування моральності як результату морального виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(1)__10
|
9. |
Даниляк Р. Виховання загальнолюдських чеснот як складова морального виховання молодших школярів засобами дитячої періодики [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(1). - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(1)__14
|
10. |
Даниляк Р. Педагогічні умови формування моральної культури учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Молодь і ринок. - 2019. - № 11. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_11_9
|
11. |
Даниляк Р. Шляхи удосконалення морального виховання молодших школярів засобами вітчизняної дитячої періодики [Електронний ресурс] / Р. Даниляк // Молодь і ринок. - 2016. - № 6. - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_6_29
|
12. |
Муляр Н. Шляхи формування ненасильницької міжособистісної взаємодії молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. Муляр, Р. Даниляк // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2022. - Вип. 49(2). - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2022_49(2)__20
|
13. |
Гайналь Т. О. Механізми конструювання соціальної пам’яті [Електронний ресурс] / Т. О. Гайналь, Р. П. Даниляк, І. В. Кучера // Epistemological studies in philosophy, social and political sciences. - 2022. - Vol. 5, Iss. 1. - С. 18-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/epstphsps_2022_5_1_5
|
14. |
Гайналь Т. О. Ефекти діджиталізації в сучасному суспільстві [Електронний ресурс] / Т. О. Гайналь, Р. П. Даниляк, І. В. Кучера // "Перспективи". Соціально-політичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 17-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perspekt_2022_2_5
|